دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸ ق.ظ

دانلود آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده

Download song Mohsen Ebrahimzadeh >> ♬ Doset Daram ♬ >> Music streaming from wikimusic

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم

 

بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم ♪♫♪♥♥

میخوام دوباره دورت بگردم مثل تو دیگه پیدا نکردم ♪♫♪♥♥

حرف تو باشه حرفی ندارم خوبه دوباره هستی کنارم ♪♫♪♥♥

دوست دارم جمله ای شیرینه تو که میگی به دلم میشینه ♪♫♪♥♥

دوست دارم تو رو بی اندازه دلم به دوست داشتن تو می نازه ♪♫♪♥♥

دوست دارم جمله ای شیرینه تو که میگی به دلم میشینه ♪♫♪♥♥

دوست دارم تو رو بی اندازه دلم به دوست داشتن تو می نازه ♪♫♪♥♥

بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم ♪♫♪♥♥

میخوام دوباره دورت بگردم مثل تو دیگه پیدا نکردم ♪♫♪♥♥

حرف تو باشه حرفی ندارم خوبه دوباره هستی کنارم ♪♫♪♥♥

دوست دارم جمله ای شیرینه تو که میگی به دلم میشینه ♪♫♪♥♥

دوست دارم تو رو بی اندازه دلم به دوست داشتن تو می نازه ♪♫♪♥♥

دوست دارم جمله ای شیرینه تو که میگی به دلم میشینه ♪♫♪♥♥

دوست دارم تو رو بی اندازه دلم به دوست داشتن تو می نازه ♪♫♪♥♥

 

منبع:https://wikimusics.ir/music-shad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی